یکشنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۸۵

سلام دوستان

سلام دوستان خوبم ، متاسفم که چند وقتی نبودم واقعیت اینکه تو این چند وقته خیلی گرفتاریهام زیاد شده و حتی با چتد وقتی هم دسترسی به اینترنت نداشتم چون تقریبا همه چی تو زندگیم تغییر کرده ؛ کارم.. محل زندگیم.. حتی شهری که توش زندگی میکردم دلم برای بلاگم و شما دوستان خوبم تنگ شده بود . گرچه هنوز هم گرفتاریهام خیلی زیاده ولی سعی میکنم بیشتر سر بزنم . میدونید همیشه هماهنگی با شرایط جدید خیلی سخته وتا مدتی وقت آدم کاملا گرفته میشه.ایشالا بیشتر میبینمتون. با آرزوهای خوب برای شما

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام خوبی آزاد عزیز . دلم خیلی برات تنگ شده بود . خیلی خوشحالم که اومدی با این مشکلات جدیدت امیدوارم هر وقت تونستی بیای . موفق تر از قبل . خیلی خوشحالم کردی لینکتم گذاشتم تو وبم که گمت نکنم .

ناشناس گفت...

سلام
بهتری؟
با شرایط جدید هم خیلی زود اخت میشه
زندگی زیباست

ناشناس گفت...

پنجره باز است
در تاریکی اتاق
شلاق باد
شقیقه هایم را آتش می زند
و من در اعماق سلولی مغزم
به دنبال شمع و تو می گردم
سلام..............
خوبی؟
به شرایط جدیدد هم عادت میکنی ثله زندگی و.....
همه چیز درست میشه.
منتظرتم
مثله همیشه.

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز. امیدوارم که حالت خوب باشه. وبلاگ خیلی خوبی داری امیدوارم بتونی بهترش هم بکنی. موفق باشی.

ناشناس گفت...

من از ان روز كه از بند تو آزاد شوم مي ترسم
من از آن روز كه در بند سكوت
مثل آواري بي جان و خموش
مثل درياي بي موج و خروش
فارغ از معني بودن باشم . . . مي ترسم
تقدیم به اقای ازاد.

ناشناس گفت...

کاش میشد که غم و دلتنگی
راه این خانه ما گم میکرد
سلام.
خوشحالم همه چیز به خوبی پیش میره..