دوشنبه، اسفند ۲۹، ۱۳۸۴

سال نو مبارک

بر چهره گل نسیم نوروز خوش است
در صحن چمن روی دل افروز خوش است
از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست
خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است
-
بالاخره سال نو هم تحویل شد مثل هر سال !شاید فکر کنید... ای بابا یه روز تکراری مثل همه روزا ! چی شد مگه؟ هیچی ! چه اتفاق خاصی افتاد ؟ چه تحولی ایجاد شد؟ هنوز هم داره زمان میگذره؛ درست مثل چند ساعت پیش که توی سال گذشته بودیم..خوب واقعا هم همینه !؛
اما از طرفی هم اگه بخوایم منتظر یه معجزه باشیم ، هیچوقت هیچ اتفاقی نمیافته. این ماییم که باید فرصت ها رو ایجاد کنیم . بهترین کاری که میشه کرد اینه که این موقعیت رو به عنوان بهانه ای ببینیم برای یه سری تصمیم گیری ها و تغییرات اساسی که چند وقتی هست پشت گوش انداختیم .؛
سال نو همتون توام با شادی و سلامت باشه

۷ نظر:

ناشناس گفت...

سلام، طبق عادت سال نو رو تبريك ميگم. از نظرت ممنون... به نظر من اگر بخواهيم معجزه اي رخ بده و تحولي ايجاد بشه به بهانه نيازي نداريم.شعري كه گفته بودي واقعآ به نظرم جالب اومد. شايد يك جور قالب شكني درش به كار رفته كه من ازش خوشم اومد!

ناشناس گفت...

لينكتون رو قرار دادم

ناشناس گفت...

سلام ... گاهی خودم را به برخی شادی های به ظاهر پوچ سرگرم می کنم ... شعر بلند می خوانم ... در خیابان ها پرسه می زنم ... و کارهای الکی دیگر .... شاید گاهی بنظر بیاید که
مقام اجتماعی یک متفکر خیلی بالاتر است ولی به گمان من همین منزلت و مقام اجتماعی من است که دست و پا گیر من است ... عید هم جدا از خیلی
تکرار ها و دیگر سنت های الکی شادی
پوچی دارد که از آن می توان چشم بسته شاد بود

ناشناس گفت...

شاید مسخره باشد ... ولی اگر این همه غم را به اجبار در زندگیت وارد میکنندتو هم به اجبار شاد باش

ناشناس گفت...

سلام. عید شما هم مبارک. امیدوارم سال نو برای شما سرشار از شادی و موفقیت باشه.

ناشناس گفت...

نوروز تبریک ..با آرزوی سلامتی .آزادی و آرامش

ا-آزاد گفت...

از دوستان عزیزی که به من سر زدن و سال نو رو تبریک گفتن خیلی ممنونم
شاد باشید