شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۸۵

من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو
پیش من جز سخن شمع و شکر هیچ مگو
سخن رنج مگو جز سخن گنج مگو
و از این بی خبری رنج مبر هیچ مگو
دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت
آمدم نعره نزن جامه مدر هیچ مگو
گفتم ای عشق من از چیز دگر میترسم
گفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو
من به گوش تو سخنهای نهان خواهم گفت
سر بجنبان که بلی جز که به سر هیچ مگو
گفتم این روی فرشتست عجب یا بشر است
گفت این غیر فرشتست و بشر هیچ مگو
گفتم این چیست بگو زیر و زبر خواهم شد
گفت میباش چنین زیر و زبر هیچ مگو
ای نشسته تو در این خانه پر نقش و خیال
خیز از این خانه برو رخت ببر هیچ مگو
...
نمیدونم این شعر از کی هست اما نمیخوام هیچ وقت از یادش ببرم
دیروز خیلی وحشتناک بود ولی خدا رو شکر این کابوس تا سپیده امروز ادامه پیدا نکرد
امیدوارم دیگه تکرار نشه .؛

۹ نظر:

ناشناس گفت...

in sher az molana hast
va man kheili mamnoonam be khatere neveshtanesh
divoonasham

mamnoon
vaghean lezat bordam

ناشناس گفت...

سلامـــــــــــــــــــــــــ
چه شعر قشنگی..

اتفاقی افتاده بوده برات یا کابوس؟؟
این نوشته تفدیم به تو

salamati on pesare ke asheghe ye
dokhtare koor shode bood dokhtare hamishe besh migof man age cheshm dashtam bahat doos mishoodamo hamishe baham boodim chan vaght bad yeki cheshasho mide be dokhtare mibiine pesare koore dokhtare mige bahat doos nemisham mikham ba yeki dige basham ke koor nabashe pesare boghz mikone eb nadare faghat movazebe cheshaye man bash

ناشناس گفت...

حالت چطوره؟ بهتر نشدی ؟ .. امیدوارم زودتر همه چی رو براه بشه .. شعر هم از مولانا بود .. آزاد باشی

ناشناس گفت...

azad jan
bazam oomadam va bazam khoondam va bazam lezat bordam

dar faraz bashi aziz
bye

ناشناس گفت...

سلام به ا_آزاد عزیز...
بالاخره برگشتی؟.....امیدوارم توی این چند مدت مشکلی برات پیش نیومده باشه....
شاد باشی

ناشناس گفت...

سلام به ا_ آزاد عزیز...
خوشحال شدم که سر زدی...
شاید ..شاید نشه توی زمین به آرامش رسید...بستگی داره چه جوری به جهان نگاه کنی؟ بستگی داره ارامش رو چه جوری معنا کنی...
ما انسان ها موجودات عجیبی هستیم وجز با شناخت درست نمی تونیم خودمون رو از این همه سرگشتگی و تضاد رها کنیم...اما این شناخت نهایتی هم داره؟...میشه انسان رو شناخت؟
با اجازت لینک وبلاگت رو گذاشتم...
شاد باشی...

ناشناس گفت...

salam

azade aziz che shere zibaye neveshti

matalebe shoma mesle hamishe jaleb va khondanist

jaryane etefaghe ke azsh gofti chiye????

dar panahe khodavand movfagh bashi

ناشناس گفت...

salm
khobiiiiiiiiiii?????????
koshii babba???????????
khelii saret shologhe?

ناشناس گفت...

سلام دوست خوبم.دلم برایت تنگ شده بود و بازم ازت ممنونم که به من محبت داری.تو را به نوازشهای مادرم آفتاب می سپارم