پنجشنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۸۴

سلام به تمام دوستانی که به این بلاگ سر میزنن میبخشین که یه مقدار دیر خودمو معرفی کردم
راستش چند وقت پیش که این بلاگ رو درست کردم یشتر قصدم کنجکاوی بود، ولی کم کم خوشم اومد!خوشحال میشم شما هم اگه میاین و سر میزنین, یه چیزایی واسم بنویسین به هر حال دنیا دنیای ارتباطاته مگه نه!؟
در مورد خودم اگه بخوام براتون بگم ...راستش الان حدود 2 سالی هست که از ایران خارج شدم و الان هم نیویورک زندگی میکنم .. گر چه بعضی اوقات احساس میکنم چند ساله که از ایران خارج شدم! بسکه ماجراهای عجیب و غریب داشتم تو این مدت! نه اینکه راحت بوده باشم ولی راضیم خوب.. بالاخره کلی تجربه پیدا کردم. مثلا... اینو فهمیدم که آدم هر جایی که باشه از هر لحظه ای که داره باید تموم لذتشو ببره . خوب ...حرف زدنش راحته ولی باید درکش کنی واقعا خیلی اوقات که میشینم و خاطرات چند سال پیشمو مرور میکنم میبینم چقدر خوش میگذشت
چه دوستای خوبی داشتم!چه روزای قشنگی که شاید نتونستم لذت واقعیشونو ببرم اون هم به این دلیل که فکر میکردم احتمالا لذت یه جور دیگست !؛
چی بگم... بعضی اوقات دیدن چند لحظه پدر و مادر و خانواده رو با هیچ چی عوض نمیکنی! نمیدونم اصلا چی شد حرف به اینجاها کشید !شاید امشب خیلی دلم گرفته.. واقعا که تنهایی خیلی بده .ولی یه چیزی که ازش سر در نمیارم اینه که چرا همه آدما از تنهایی مینالن همه هم تنهان؟

۷ نظر:

ناشناس گفت...

salam mer30 ke weblogam amadi ..
dar zemn .....

adamaee az tanhaee minalan ke dar haghighat tanha nistan faghat damdami mezajan ....adame tanha ..tanhaeeesho jar nemizane adame tanah hamrahesho kam kam peyda mikone va khorde nemigire felani in kar ya felani oun joriye pas na in injori pas na .....adame tanha ro hamrahesh eyb nemizare

ناشناس گفت...

peyghame ghabli male man bood

ناشناس گفت...

سلام. وبلاگ نوشتن خیلی وقتها به آدم کمک می کنه. آدمها همه همیشه تنها هستند. باورش سخته اما حقیقته. نوشتن خیلی به داد آدم می رسه. مخصوصا وقتی چند تا غریبه هم بیان بخونن و بعضی وقتا حرفایی بزنند. اگه بازم نوشتی بهم خبر بده تا بخونم. راستی تو اونجا چی کار می کنی؟؟؟البته اگه فضولی نیست:)

ناشناس گفت...

آدمها تنها نیستن. این حرف مال کساییه که نتونستن تنهایی خودشون رو درست پر کنن. آدما خیلی چیزا برای تنها نبودن دارن

ناشناس گفت...

anonymous
عزیز دل برادر
تنهایی آدما با چیزا پر نمیشه،با اون خیلی چیزا فقط میشه اوقات تنهایی رو گذروند.تنهایی دل آدم با یه همدل پر میشه! با یه همدم
قاطی کردی جونم!!!!!!

ناشناس گفت...

dar in donya kasi beegham nabashad
agar bashad banee adam nabashad.

ناشناس گفت...

پرو بال تنها

یک بال تنها ،خاکستری ، پاره
بالاتر از کناره ها ، محو از زندگی ش
خوابیده در غبار ...
همانطور که باد به خاک می پیوندد ...
برای چرخ زدن و چرخاندن ...
از میان چشم انداز عبوس !
بلند می می کند بال ها را
نوک پنجه ها ... بالاتر و بالاتر ..
تا جاییکه ناپدید شود !

بالای افقی که گم شد

از راجر هومز